Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

΄΄ ΜΟΥ ΚΟΨΑΝΕ ΤΗ ΝΟVΑ!!!’’, ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ‘Η ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ;



Τις προάλλες ήμουν στο ταχυδρομείο μ΄ένα φίλο και περιμέναμε καρτερικά στην ουρά για να στείλω ένα γράμμα, κλασσικά 2 από τα 3 ταμεία λειτουργούσαν, 3 από τους 6 υπαλλήλους δούλευαν και η ουρά μάκραινε…

Την ώρα που επιτέλους ήρθε η σειρά μας, ορμάει μέσα μαινόμενος ένας περίεργος, μπαίνει μπροστά μας, και αρχίζει να διαμαρτύρεται στην ταμία γιατί καθυστερούσε το επίδομα από την πρόνοια. Φαινόταν λίγο ταλαιπωρημένος, σαν άρρωστος, σαν κακοζωισμένος , σαν να μην έχει στον ήλιο μοίρα τέλος πάντων…

Κι εκεί που πάω να πω από μέσα μου ΄΄ Ρε τον καημένο… χωρίς επίδομα τον άφησαν οι κερατάδες…’’ , τι γυρνάει και λέει ο αθεόφοβος στην ταμία;;;;;; ‘’ Μου κόψανε τη NOVA! Το καταλαβαίνεις;;;;’’!!!!!!!!

Έμεινα άφωνος… Πραγματικά τα΄χασα… Τέτοιο θράσος, τέτοια αλητεία δεν έχω ξανασυναντήσει! Δηλαδή παίρνεις το επίδομα πρόνοιας γιατί είσαι άρρωστος ή άπορος ή δεν μπορείς να τα φέρεις βόλτα κι εσύ ρε ρεμάλι πας και το κάνεις NOVA και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο;;; Και σαν να μην φτάνει αυτό πας και να διαμαρτυρηθείς γιατί καθυστέρησε;;;;;;

Τώρα δύο τινά παίζουν… Ή είναι τόσο λαμόγιο που έχει ψεύτικα δικαιολογητικά, ή όντως έχει κάποιο πρόβλημα (πιθανότατα υγείας) αλλά έχει την οικονομική δυνατότητα να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες που προέκυψαν.

Σκέφτομαι τώρα εγώ ο καημένος, που μεγάλωσα με αρχές και ήθος, ότι υπάρχουν γύρω μας άνθρωποι που πραγματικά πεινάνε, που έχουν προβλήματα υγείας σοβαρά και δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα που θα τους επιτρέψει να ξεπεράσουν τα εμπόδια που υψώνονται στο δρόμο τους. Πώς ρε αληταρά εσύ δέχεσαι να πάρεις το επίδομα και να το κάνεις NOVA; Γιατί ρε χαραμοφάη δεν το επιστρέφεις αφού δεν το έχεις ανάγκη; Δεν σκέφτεσαι τις χήρες , τα ορφανά, τους αναπήρους, τους αρρώστους που το έχουν ανάγκη; Πώς μπορείς και τους το στερείς; Αφού για να το πάρεις εσύ δεν το πήρε κάποιος άλλος που το είχε πραγματικά ανάγκη…

Θα μου πείτε τώρα σιγά τα εκατομμύρια που δίνουν η πρόνοια… 500 ευρώ το δίμηνο περίπου. Μα να γίνεις κλέφτης για 250 ευρώ το μήνα; Αξίζει να λερώσεις την ψυχή σου για τέτοιο ποσό;

Από την άλλη εσύ ρε κράτος δεν μπορείς να κάνεις έναν έλεγχο; Να πεις διά νόμου ‘’Όχι κύριε, αν θες επίδομα δεν μπορείς να έχεις ΝΟΒΕΣ , play station, περίεργες τηλεοράσεις και λοιπές ανέσεις! Αν σου φτάνουν τα λεφτά για όλα αυτά δεν τα χρειάζεσαι τα 500 ψωροευρώ, να τα πάρει κάποιος άλλος που θα τα εκτιμήσει!’’.

Κάθε φορά που βλέπω κάποιο ορφανό, κάποιον πεινασμένο, έναν άστεγο να κοιμάται στο δρόμο, μου έρχονται στο μυαλό η πρόνοια και τα επιδόματα και εκείνος ο αλήτης και ντρέπομαι για το κράτος στο οποίο ζω, ντρέπομαι και λυπάμαι για την κατάντια του Έλληνα…

Με αγάπη, ο τρελός του χωριού…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου