Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Ο ΝΙΝΗΣ ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ…


Ήταν ένα ζεστό μεσημέρι του Φλεβάρη στο Ηράκλειο, τεμπέλιαζα στον καναπέ βλέποντας τα αθλητικά (του MEGA θαρρώ)… Ξάφνου ακούω τη μεγάλη είδηση: «Η προπόνηση του ΠΑΟ έγινε σήμερα με απόντα τον Σωτήρη Νίνη ο οποίος ορκίστηκε στο Πολεμικό Ναυτικό! Την Κυριακή θα δώσει κανονικά το παρόν στον αγώνα… κλπ …κλπ… κλπ….». Περίμενα κι εγώ ο καψερός να κατακρίνει ο δημοσιογράφος τον τρόπο με τον οποίο θα θητεύσει ο Νίνης… Αλλά τίποτα… Προχώρησε στο επόμενο θέμα σαν να μην έγινε κάτι…

Τελικά μόνο εμένα ενοχλούν κάποια πράγματα; Γιατί ρε μάγκες ο ποδοσφαιριστής να μην κάνει φαντάρικο; Πιο πολλά προσφέρει ο «κύριος» Νίνης στην κοινωνία μας από όσους πάνε φαντάροι και χάνουν ένα χρόνο δουλειάς, ένα χρόνο από τη ζωή τους; Από πότε ο αγράμματος που κλωτσάει το τόπι θεωρείται πιο σημαντικός από έναν γιατρό ή έναν άλλο επιστήμονα;

Για να μην παρεξηγούμαι, δεν έχω τίποτα ούτε με το ποδόσφαιρο ούτε με τη στρατιωτική θητεία… Το άθλημα το αγαπάω πολύ και παίζω από μικρός στα τοπικά… Και την πατρίδα μου την αγαπάω και τη σέβομαι και εννοείται ότι θα πάω να την υπηρετήσω όταν με καλέσει…

Αλλά μου δημιουργείται το, εύλογο κατά τη γνώμη μου, ερώτημα: Γιατί ρε κράτος με θεωρείς κατώτερο από τον αμόρφωτο; Γιατί αυτουνού του δίνεις τη δυνατότητα να δουλέψει ένα χρόνο που εμένα θα με έχεις να τεμπελιάζω σε κανένα φυλάκιο; Άλλο κακό κι αυτό… Μα είναι δυνατόν να πηγαίνουμε στρατό και να ξυνόμαστε ένα χρόνο; Βάλτε τους φαντάρους να κάνουν κάτι… Προς Θεού δεν θεωρώ ότι δεν πρέπει να υπηρετούμε… Αντιθέτως πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι πιο απαιτητική η θητεία!

Και καλά το κράτος είναι για τα μπάζα, εσύ ρε Χ,Ψ ποδοσφαιριστή δεν ντρέπεσαι να μην υπηρετήσεις την πατρίδα σου; Ουκ αισχύνεσαι; Πώς κυκλοφορείς ακόμα στο δρόμο χωρίς να κοκκινίζεις; Ντροπή σου ρε… Ντροπή…

Με πατριωτικούς χαιρετισμούς, ο τρελός του χωριού…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου