Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ...


Είναι αυτό το τηλεφώνημα που ο κάθε φοιτητής σιχαίνεται… Αυτό που η γλυκιά φωνή της μάνας ακούγεται τόσο αποκρουστική, τόσο βαριά όταν ξεστομίζει αυτά τα λόγια… Ντριν ντριιιιιν … Ναι… Καλημέρα παιδί μου, πήγαινε σε παρακαλώ στο ΚΕΠ, στην Εφορία, στη ΔΕΗ, στο ΙΚΑ, στο ΤΕΒΕ στον ΟΠΑΔ( κάποια δημόσια υπηρεσία τέλος πάντων) να πάρεις το τάδε πιστοποιητικό να μου το στείλεις… Κάπου εκεί αρχίζεις και μυρίζεσαι ότι η μέρα σου θα πάει στραβά…

Σηκώθηκα λοιπόν κι εγώ ένα ωραίο πρωινό να πάω μια βολτούλα μέχρι την εφορία και το ΚΕΠ... Λέω ας πάω στην αρχή, που είμαι ξεκούραστος, στην εφορία που είναι πιο βαρβάτη υπηρεσία και θα με βασανίσουν πολύ, γιατί το ΚΕΠ είναι Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών και θα είναι πιο light τα πράγματα εκεί…

Όντως η επίσκεψη στην εφορία ήταν γολγοθάς, ουρά, αναμονή, να έρχονται διάφοροι και να εξυπηρετούνται εκτός σειράς γιατί κάποιον ξέρουν εκεί μέσα κλπ κλπ… Κλασσική περίπτωση βλάβης… Εν τέλει, μετά από καμιά ώρα αναμονής για 3’ εξυπηρέτησης, ξεμπέρδεψα από εκεί μέσα… Πάμε ,λέω, ΚΕΠ και μετά σπίτι, καλά μας πήγε σήμερα…. Αυτό το ΚΕΠ όμως… Αυτό το ΚΕΠ…

Μπαίνω μέσα, κοιτάω δεξιά , κοιτάω αριστερά, όπου έγραφε «Πληροφορίες» δεν υπήρχε κανείς… Πάω σε μια κυρία , εξυπηρετικότατη, της λέω θέλω ένα επικυρωμένο αντίγραφο της ταυτότητας , μου δείχνει έναν περίεργο πίσω από ένα γκισέ και μου λέει εκεί… Τον πλησιάζω, τον κοιτάω, τον ξανακοιτάω, στα @@ του ο τυπάς, το βλέμμα κολλημένο στο γραφείο… Ξεροβήχω μπας και ενδιαφερθεί….

-Καλημέρα, θέλω ένα επικυρωμένο φωτοαντίγραφο της ταυτότητας.

–Δώστο, μου λέει. Και κάνω το λάθος να του δώσω την ταυτότητα…

Μία σιγή κυρίευσε τον τόπο, με κοιτάει στα μάτια, τον κοιτάω κι εγώ… Σαν γουέστερν ένα πράγμα…

-Τι είναι αυτό;

-Η ταυτότητά μου;

-Πού είναι η φωτοτυπία;

Έμεινα μαλάκας… Το φωτοτυπικό να βρίσκεται ανάμεσα στο τζάμι και εμένα…

-Γιατί αυτό δεν δουλεύει;;;;;;;

-Δεν βγάζουμε φωτοτυπίες εδώ!!!! Να πάτε να βγάλετε αλλού και να τη φέρετε!

Και μου γυρνάει πίσω την ταυτότητα… Τα’χασα για λίγο, σκέφτομαι πλάκα μου κάνει, τελικά δεν έκανε…

-Ρε άντε στο διάολο μαλάκα…. Και σηκώνομαι και φεύγω….

Μα είναι δυνατόν;;;;;; Πάς στο ριμάδι το ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ, όπου υποτίθεται ότι βρίσκεις ό,τι χαρτιά θες χωρίς να μπλέκεις με Δήμους, γραφειοκρατίες κλπ και δεν μπορούν να σου βγάλουν μία φωτοτυπία την ταυτότητα!!!!

Μετά διερωτώνται γιατί βρίζει ο κόσμος το δημόσιο. Γιατί άραγε;;;; Έλα μου ντε… Σιγά μην πέσει ο προυπολογισμός έξω αν βγάλουν μια φωτοτυπία!!! Τα λεφτά που τρώνε οι 10-20.000 αχρείαστοι δημόσιοι υπάλληλοι που ξύνονται στα γραφεία δεν τα σκέφτεται το κράτος! Τους μισθούς του κάθε χαραμοφάη δημόσιου υπαλλήλου δεν τους τσιγκουνεύεται! Τη φωτοτυπία τσιγκουνεύτηκε!

Τελικά πήγα σ’ένα άλλο ΚΕΠ, όπου μια καλή κυρία μου την έβγαλε φωτοτυπία, αν και μου είπε κι αυτή ότι δεν βγάζουν φωτοτυπίες στα ΚΕΠ μπλα μπλα μπλα….

Σκατά στο δημόσιο, ο τρελός του χωριού…

1 σχόλιο:

  1. Πόσες φωτοτυπίες πιστεύεις οτι έχει βγάλει ο καθένας για την πάρτη του εκεί μέσα?? Σκατά κι απο μένα!!

    καλησπέρα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή